Forum Index

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

absent

Post new topic   Reply to topic     Forum Index -> Taverne -> News
Previous topic :: Next topic  
Author Message
Rainden
Gennin

PostPosted: Wed 18 Mar - 22:18 (2009)    Post subject: absent Reply with quote

Salut la guild c'etais pour vous prevenir que je pourrais pas me co a wow pendant plusieur jours je pense mais c'est pas sure car je joue sur mon ordi portable mais le probleme c'est que le chargeur et casser donc j'ai plus de battrie et je peux plus l'allumer je vais essayer de regler se probleme au plus vite
————————————————————

De Tous Façons On Va Tous Mourrir Un Jour Alor Quand Le Grand Jour Arrive Autant Que Sa Soit Eclatent

Back to top
MSN
Publicité

PostPosted: Wed 18 Mar - 22:18 (2009)    Post subject: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Back to top
Post new topic   Reply to topic     Forum Index -> Taverne -> News All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  

Index | Administration Panel | Make forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Conditions générales d'utilisation
World of Warcraft phpBB template "WoWMoonclaw01" created by MOONCLAW/MAËVAH(EU-Sinstralis/EU-Illidan) (v1.05) - http://www.wowcr.net/templates
© World of Warcraft and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. wowcr.net is in no way associated Blizzard Entertainment.